Det gamla eller nya? Har en boknung där senare i år. Återkom gärna med vad du tyckte, tack
Jag vet inte vilket som är nya eller gamla, har bott på Hilton i Old Town och personligen tycker jag att det är ett av de bästa Hilton jag bott på. Vi hade bokat 5 rum 9 personer alla fick uppgradering tack vare mitt HHD så det. Loungen hade jätte trevlig personal, en av de anställda en ung kille var så på hela tiden med att servera drinkar och tilltugg, fick ca 500 SEK i dricks av oss i koruna efter ha gjort två oförglömliga kvällar för oss, han sa att vet ni om att detta är nästan 60 $ det är du värd sa vi.Det gamla eller nya? Har en boknung där senare i år. Återkom gärna med vad du tyckte, tack![]()
Perfekt info Har bokat 2 rum 8-11/7 ska bli trevligt att vandra runt i stan. Det är vårt första besök i Prag.Jag vet inte vilket som är nya eller gamla, har bott på Hilton i Old Town och personligen tycker jag att det är ett av de bästa Hilton jag bott på. Vi hade bokat 5 rum 9 personer alla fick uppgradering tack vare mitt HHD så det. Loungen hade jätte trevlig personal, en av de anställda en ung kille var så på hela tiden med att servera drinkar och tilltugg, fick ca 500 SEK i dricks av oss i koruna efter ha gjort två oförglömliga kvällar för oss, han sa att vet ni om att detta är nästan 60 $ det är du värd sa vi.
Har en bokning i augusti och en bokning i september. Tre dagar efter bokningen så fick jag ett mail och de hälsade mig välkommen tillbaka, och om jag hade några önskemål inför min vistelse så var jag välkommen att höra av mig!
Det gamla eller nya? Har en boknung där senare i år. Återkom gärna med vad du tyckte, tack![]()