Scandic Örebro Väst! Innan uppgradering.
Magnus_K Medlem 2 April 2016 #472 Bryant skrev: Visa bifogad bild 50943 Scandic Örebro Väst! Innan uppgradering. Klicka för att utvidga... Lika deprimerande som Scandic Kalmar Väst
Bryant skrev: Visa bifogad bild 50943 Scandic Örebro Väst! Innan uppgradering. Klicka för att utvidga... Lika deprimerande som Scandic Kalmar Väst
Fredrik Jeanson Medlem 2 April 2016 #474 Bryant skrev: Visa bifogad bild 50943 Scandic Örebro Väst! Innan uppgradering. Klicka för att utvidga... Så är det utsikt mot E18 nu då? OT I ett par timmar till kan du nästan ' vinka' till mig då jag är inne på väster i Örebro
Bryant skrev: Visa bifogad bild 50943 Scandic Örebro Väst! Innan uppgradering. Klicka för att utvidga... Så är det utsikt mot E18 nu då? OT I ett par timmar till kan du nästan ' vinka' till mig då jag är inne på väster i Örebro
Jonas H Medlem 2 April 2016 #476 Comfort Inn & Suites San Francisco Airport West, notera den strandade gräsklipparen på "ängen" på den andra tomten.
Comfort Inn & Suites San Francisco Airport West, notera den strandade gräsklipparen på "ängen" på den andra tomten.
Bryant Medlem 2 April 2016 #477 Fredrik Jeanson skrev: Så är det utsikt mot E18 nu då? OT I ett par timmar till kan du nästan ' vinka' till mig då jag är inne på väster i Örebro Klicka för att utvidga... Yes, andra sidan och vån 5 istället för 1. På ettan var det finlandsfärjefest. Har varit på väster (?) tidigare idag. Istället för att åka hem så beslutade vi att bo kvar i Örebro över natten.
Fredrik Jeanson skrev: Så är det utsikt mot E18 nu då? OT I ett par timmar till kan du nästan ' vinka' till mig då jag är inne på väster i Örebro Klicka för att utvidga... Yes, andra sidan och vån 5 istället för 1. På ettan var det finlandsfärjefest. Har varit på väster (?) tidigare idag. Istället för att åka hem så beslutade vi att bo kvar i Örebro över natten.
Bryant Medlem 2 April 2016 #478 Palazzi skrev: Örebro här med! Klicka för att utvidga... Scandic väst? .
Palazzi Medlem 3 April 2016 #480 Bryant skrev: Scandic väst? . Klicka för att utvidga... Nej, men granne med Scandic Grand. Flickvännen har en övernattningslägenhet där som hon nyttjar när hon arbetar med ett forskningsprojekt (psykologi) vid Örebro Universitet.
Bryant skrev: Scandic väst? . Klicka för att utvidga... Nej, men granne med Scandic Grand. Flickvännen har en övernattningslägenhet där som hon nyttjar när hon arbetar med ett forskningsprojekt (psykologi) vid Örebro Universitet.