Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

a58d1561916ad3dbc1feafc7b2652bfe.jpg

Mastai Hotel, Senigallia, Italien
Högst upp (4:e våningen). Inget fancy här...

Hotell Rilano rum 110 läget av hotellet är i utkanten av Hamburg, mitt i Airbus området, frukost skall inmundigas och sedan en promenad på 20 minuter till Airbus fabriken. Enligt den alltid insatta @fcx så är det inte den byggnad som är på bilden vi skall besöka.
image.jpeg

Jag är också i KL. Just nu i Pavilion på o'Galitos för vin. Var på löprunda på eftermiddagen när stormen kom. Fick söka skydd i KLCC parken från blixtarna.

Dålig utsikt idag. Igår såg det ut så här från KL Journal Hotel våning 4.
image.jpeg

Efter en trevlig lördag på Arbusfabriken iHamburg med ett glatt gäng BC medlemmar så har jag kommit in i Hamburg och vi splittras på lite olika hotell på grund av att det är fullbokat i stan denna helg.
Jag har kommit "hem" till mitt hotell BW St. Raphael och rum 501, har haft en oförglömlig kväll med mina trevliga BC kompisar, vi har smuttat på några fruktfyllda drinkar, läppjatat på några tyska lättöl, ätit middag enligt tallriksmodellen vad kan man mera begära?
När jag kommer ut ur hissen gör jag min sedvanliga check av utrymningsvägar från mitt hotellrum, lite skadad även av detta, min bästa kompis är insatschef i brandförsvaret. Vid min inspektion av utrymningsvägar upptäcker jag att dörren bredvid mig är ett kapell.
image.jpeg
Har aldrig bott på ett hotell förut som har ett kapell.

Toppen