Radisson Waterfront Stockholm. Top floor. Bästa hotellet i Stockholm.
Col K Ny medlem 29 Mars 2016 #461 Radisson Waterfront Stockholm. Top floor. Bästa hotellet i Stockholm.
Magnus_K Medlem 29 Mars 2016 #462 För två veckor sedan vaknade man upp till denna vy på W i Barcelona.
rosenstam Medlem 30 Mars 2016 #464 Hilton Shenzhen Shekou Nanhai. Färjeläget till Hong Kong precis utanför. Nog än av dom bättre Hilton loungerna jag har besökt
Hilton Shenzhen Shekou Nanhai. Färjeläget till Hong Kong precis utanför. Nog än av dom bättre Hilton loungerna jag har besökt
N nilsson Medlem 30 Mars 2016 #466 FF#1 skrev: Sheraton Stockholm, club room... Fint rum, bra lounge, men trist utsikt Klicka för att utvidga... Det är ju lugna sidan. Om man inte får balkong på övervåningen så föredrar jag innergården.
FF#1 skrev: Sheraton Stockholm, club room... Fint rum, bra lounge, men trist utsikt Klicka för att utvidga... Det är ju lugna sidan. Om man inte får balkong på övervåningen så föredrar jag innergården.
TjudöBoy Medlem 2 April 2016 #468 Utsikten från vår "Bastu svit" på Hilton Garden Inn i Stuttgart, inte så upphetsande men rummet kompenserar vyn
Utsikten från vår "Bastu svit" på Hilton Garden Inn i Stuttgart, inte så upphetsande men rummet kompenserar vyn
jerixon Medlem 2 April 2016 #469 Hilton Slussen igår... Sämre väder idag men riktigt bra hotell. Executive hörnrum våning 2