Senaste nytt

Posta din lyckad bokning av bonusresor här 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nix,

"During the winter months, between 8 December 2015 and 11 April 2016, passengers will be able to choose between two weekly flights each from Frankfurt to Cancún, Malé or Mauritius. "

Till mauritius verkar Lufthansa ha satt in en 340 tyvärr..

Jag kikade på LH's flight till Malé och även där är det A340 som gäller. Dessutom går den ej direkt utan mellanlandar någonstans på arabiska halvön.

Jag kikade på LH's flight till Malé och även där är det A340 som gäller. Dessutom går den ej direkt utan mellanlandar någonstans på arabiska halvön.
För ett tag sen kikade jag på denna rutt (LH704 FRA-MLE) och den 16 dec är det varjefall en direktflight ... en A343 utan first.

Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: SK
Kabinklass: Go
Avreseort: Bologna
Destination: Köpenhamn
Enkelresa eller Tur&retur: Enkel
Antal poäng (per person): 1 vuxen + 2 barn 36 000
Skatter&avgifter (per person): totalt 458 kr
När: Nov 2015
Bokad: Juli 2015

Fru och barn ska hälsa på syster/moster i Bologna så det var ett bra tillfälle att använda mina fåtaliga EB-poäng. Bokade bara till CPH, skulle jag bokat till GOT hade det blivit 4 h väntan i CPH och då är det effektivare att ta tåget hem. Hur tar de sig till BLQ då? Jag blev glatt överraskad när jag såg att GOT-BLQ via CPH gick på ca 1800 kr för en vuxen och två barn på en tisdag. Vi har konstaterat det förut, SAS har väldigt bra priser ibland:) Och pappa då? Han kunde ta tillfället i akt att åka på jobbresa till SIN via KUL:p

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

De var väldigt snabba med att plocka bort den kabinen. Nästan lite slösaktigt att installera ny First och sen ta bort den ;)
Kan inte riktigt tolka din smiley men hur som helst...
Att plocka bort F från A343 kommunicerades i höstas som en del av Jump, strategin för att bibehålla lönsamheten i longhaultrafiken. Om jag minns rätt är den sista A343 inne på retrofit just nu, till att bli två- eller treklasskonfigurerade utan F.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen