Senaste nytt

Posta din lyckad bokning av bonusresor här 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gällande Lufthansas B747-400 så finns det ett antal som fortfarande HAR den härliga stol/sängkombo på Upper Deck.....men..... dessa säljs inte som First längre. Har du tur och har köpt Lufthansa affärsklass, kan du komma att få sitta på dessa platser med affärsklass service ;)

Gällande Lufthansas B747-400 så finns det ett antal som fortfarande HAR den härliga stol/sängkombo på Upper Deck.....men..... dessa säljs inte som First längre. Har du tur och har köpt Lufthansa affärsklass, kan du komma att få sitta på dessa platser med affärsklass service ;)

Till mauritius verkar Lufthansa ha satt in en 340 tyvärr..

Det är tusen gånger bättre med gamla C mot vilken ekonomistol som helst så jag skulle inte klaga. Nya C är inte så fantastisk hårdvarumässigt, den mjuka servicen blir avgörande på huruvida flighten blev lyckad eller ej.
Fast köper man en businessbiljett, med poäng eller pengar, så jämför man inte med ekonomi.

Varje gång jag spenderar pengar/miles på C eller F så jämför jag alltid med Y för att bilda mig en helhetsbild om det är värt merkostnaden, då man trots allt kommer fram samtidigt.

köper dock inte argument som att det är bättre än ekonomi så därför ska man inte klaga. Nu var inte mitt tidigare inlägg någon värdering av produkten som var aktuell utan jag menar generellt. Aja, något off topic. Jag förstår vad du menar och jag misstänker att även du förstår mig.

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen