Randy Marsh
Medlem
Bonusprogram: EuroBonus
Flygbolag: SAS, Lufthansa, ANA
Kabinklass: Plus, First, Economy och Business
Avreseort: Bergen
Destination: Osaka
Enkelresa eller Tur&retur: Tur & retur
Antal poäng: 190 000
Skatter&avgifter: 3798 SEK
När: 15 - 24 september
Bokad: 13 september
15SEP BGO-ARN SK1482, B736, SAS Plus
15SEP ARN-FRA SK637, B738, SAS Plus
16SEP FRA-NRT LH710, A380, First
17SEP HND-KIX NH3825, A320, Economy
24SEP KIX-FRA LH741, B744, First (nya)
24SEP FRA-ARN LH808, A321, Business
Min första resa i First!
Ska hälsa på en vän i Osaka, så reser vi till Okinawa ett par dagar. Hemresan slutar i Stockholm där jag ska hälsa på familj och vänner. Jag klarade inte att sy ihop en bonusresa hela vägen till Okinawa eftersom jag ska ha stopover på både ut- och hemresa, så KIX-OKA t/r blir på separat biljett. Inte helt nöjd med att tvingas resa i SAS Plus på utresan, men det fanns endast tidiga morgonflighter med Lufthansa tillgängliga för EuroBonus. Kollade bl a SVG, OSL, ARN och LHR också, men samma sak överallt. Hade jag använt Lifemiles så hade det dock gått att boka kvällsflighterna med LH, vilket är lite irriterande.
Har en lååång layover i FRA på hemresan, så jag hinner testa både First Class Terminal och First Class Lounge ordentligt.
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Flygbolag: SAS, Lufthansa, ANA
Kabinklass: Plus, First, Economy och Business
Avreseort: Bergen
Destination: Osaka
Enkelresa eller Tur&retur: Tur & retur
Antal poäng: 190 000
Skatter&avgifter: 3798 SEK
När: 15 - 24 september
Bokad: 13 september
15SEP BGO-ARN SK1482, B736, SAS Plus
15SEP ARN-FRA SK637, B738, SAS Plus
16SEP FRA-NRT LH710, A380, First
17SEP HND-KIX NH3825, A320, Economy
24SEP KIX-FRA LH741, B744, First (nya)
24SEP FRA-ARN LH808, A321, Business
Min första resa i First!
Ska hälsa på en vän i Osaka, så reser vi till Okinawa ett par dagar. Hemresan slutar i Stockholm där jag ska hälsa på familj och vänner. Jag klarade inte att sy ihop en bonusresa hela vägen till Okinawa eftersom jag ska ha stopover på både ut- och hemresa, så KIX-OKA t/r blir på separat biljett. Inte helt nöjd med att tvingas resa i SAS Plus på utresan, men det fanns endast tidiga morgonflighter med Lufthansa tillgängliga för EuroBonus. Kollade bl a SVG, OSL, ARN och LHR också, men samma sak överallt. Hade jag använt Lifemiles så hade det dock gått att boka kvällsflighterna med LH, vilket är lite irriterande.
Har en lååång layover i FRA på hemresan, så jag hinner testa både First Class Terminal och First Class Lounge ordentligt.
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Last edited: