Senaste nytt

Pointrabat på bonusrejser for Diamantmedlemmer fra 8. Juni

En skärmbild för de som inte orkar klicka på länken :)
03ead1bcbef82b4d1fc5fdab80e1153b.jpg

Den där bilden visar inte att det är andra datum inom Europa
22 jun 2015 - 31 okt 2015
SAS.jpg

Last edited:
Försökte boka ARN - BLQ igår i Plus men då fanns det ingen kampanj till Bologna i Plus utan endast i Minus, idag fanns det även i Plus med 50% rabatt så slog till.

Nån som har koll på ifall jag kan boka om en bonusresa efter att kampanjen tagit slut och få samma poängpris?
Nej, så brukar det aldrig vara, så det skulle förvåna mig väldans om det var så denna gången. Finns en och annan berättelse där kundtjänst säger att det är så, sen blir det fullpris iaf och inget de kan göra, men är av med gamla biljetten och står med en ny man inte har råd med osv...

Men för att svara korrekt på din fråga: Nej, det är nog ingen som vet.

Nej, så brukar det aldrig vara, så det skulle förvåna mig väldans om det var så denna gången. Finns en och annan berättelse där kundtjänst säger att det är så, sen blir det fullpris iaf och inget de kan göra, men är av med gamla biljetten och står med en ny man inte har råd med osv...

Men för att svara korrekt på din fråga: Nej, det är nog ingen som vet.

OK tack. Då gör jag nog så att jag bokar tre olika bonusresor och bokar av två när jag vet vilka datum jag ska åka (väntar in fixtures för Championship i England).

Det måste varit nån glitch igår kväll när det stod 15.000 poäng (ARN-LHR), idag är det uppe på 18k igen. Ingen superskillnad iofs, men min extreme couponing-person blir irriterad på att jag inte bokade då.

Toppen