Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

Once56

Medlem
Hade en liknade episod när plusgrade var alldeles nytt, mkt låg budnivå. Men, tro det eller ej, buden(hade flera) accepterades inte. Lär nog ha varit ngn bugg.
 

mischadee

Medlem
Problemet är bara att jag vill köra Plusgrade så då är det ju inte så bra att man inte kan lägga "rätt" bud. Kanske är löst till i morgon?
 

andreas

Medlem
Problemet är bara att jag vill köra Plusgrade så då är det ju inte så bra att man inte kan lägga "rätt" bud. Kanske är löst till i morgon?

Identifierade detta jag med...
upload_2018-11-16_18-10-28.jpeg

upload_2018-11-16_18-11-39.jpeg

och det gick ju alldeles utmärkt på miniminivå.
 

ekf

Medlem
Har en kommande europaresa i vår som är bokad i Go, det gick alldeles utmärkt att buda 500p per sträcka så jag slog till. Ett okej pris, så kunde inte låta bli att chansa.. ska bli intressant att se om det går igenom eller inte.
 

Zissou

Medlem
Har en kommande europaresa i vår som är bokad i Go, det gick alldeles utmärkt att buda 500p per sträcka så jag slog till. Ett okej pris, så kunde inte låta bli att chansa.. ska bli intressant att se om det går igenom eller inte.

Jag testade också på en bokning med två kompisar, ska bli väldigt intressant om det går igenom eller inte. 4500 p för tre personer och legs hade varit nice värde.
 

Brandten

Medlem
Hm...

Om person 1 köpt SAS Go biljetter t/r HKG och jag köper biljetten av denne och gör namnändring, kan jag då precis som vanligt använda Plusgrade?

När jag kollar nu finns bara Go Smart / Pro, Plus Pro och Business Pro så frågan är vad det skulle bli för baspoäng-intjäning vid en genomförd Plusgrade?
 

Brandten

Medlem
Hm...

Om person 1 köpt SAS Go biljetter t/r HKG och jag köper biljetten av denne och gör namnändring, kan jag då precis som vanligt använda Plusgrade?

När jag kollar nu finns bara Go Smart / Pro, Plus Pro och Business Pro så frågan är vad det skulle bli för baspoäng-intjäning vid en genomförd Plusgrade?
Fick svar av SAS nu på förmiddagen.
 
Toppen