Maja
Medlem
Vet inte om det har stått tidigare i tråden, men skulle lägga bud på vår flight hem från Miami till Köpenhamn och inser att när bekräftelsen kom så står den i min mans namn och inte i mitt namn. Vid kontakt med supporten via chatten så går de alla resenärer i bokstavsordning och det var min man som var statuslös som vårt bud "stod på" och inte mig. Så lösningen blev att plocka bort makens och dotterns EB-nummer och sedan fick jag lägga bud igen och då står det på mig. Kanske inte alla som observerar detta och därmed inte får sin "bonus" på buden tack vare deras status.
Krånglade helt klart till det hela en hel del för oss. Sedan får vi antingen retroregga deras poäng alt. be dem lägga in deras nummer innan check in. Har poängterat det orimliga i detta och hen skulle framföra det.
Krånglade helt klart till det hela en hel del för oss. Sedan får vi antingen retroregga deras poäng alt. be dem lägga in deras nummer innan check in. Har poängterat det orimliga i detta och hen skulle framföra det.