Är det 4 platser till försäljnign är det extremt liten chans att bud går igenom för uppgradering.Ska man ha is i magen om det idag står att det finns 4 platser till sälj på SAS.se? Eller dessa inkluderas ej i plusgrade? Tänker om man kan komma billigare undan direkt på flygplatsen än 58k per person via appen
Stämmer inte enligt mina erfarenheter. SAS sparar alltid några platser till försäljning sista dygnet och uppgradering på flygplatsen, de brukar aldrig uppgradera allt i förväg via plusgrade.Om det "bara" finns 4 platser kvar till försäljning är risken ännu större att de tilldelas vinnande budgivare.
Noted.Stämmer inte enligt mina erfarenheter. SAS sparar alltid några platser till försäljning sista dygnet och uppgradering på flygplatsen, de brukar aldrig uppgradera allt i förväg via plusgrade.
Är det 4 platser till försäljnign är det extremt liten chans att bud går igenom för uppgradering.
Stämmer inte enligt mina erfarenheter. SAS sparar alltid några platser till försäljning sista dygnet och uppgradering på flygplatsen, de brukar aldrig uppgradera allt i förväg via plusgrade.
Vad jag kan se så brukar SAS uppgradera vid 24t innan avgång tills det finns 6 platser kvar. Vid 6t innan görs samma tills kabinen är full.Stämmer inte enligt mina erfarenheter. SAS sparar alltid några platser till försäljning sista dygnet och uppgradering på flygplatsen, de brukar aldrig uppgradera allt i förväg via plusgrade.
Hänt många gånger att SAS nekat (högre) bud för att sedan sälja uppgradering billigare vid gate.58.000p är ju mer än vad man betalar vid gate, så budgivare bör gå före