Tänk på att du får inga extrapoäng vid uppgradering på plats.Hur funkar det om man förlorade en budgivning men ändå vill prova på lyckan vid flygplatsen i Köpenhamn (transit). Frågar man vid gaten eller vid en transit desk? Och finns en sådan på non-schengen-sidan?
Nja det är ju dynamisk prissättning som styrs av kabinfaktor. Jag var fram och tillbaka i USA förra veckan, på utresan så var minimum bud hälften av vad det var på hemresan.Ingen förändring ännu på priserna för uppgraderingar! Riktigt dyrt att uppgradera från Plus till C på våran resa till Atlanta i vår 11500kr/pers eller 45000poäng. Dubbelt mot vad det kostat innan.
CPH-LAX i december Plus-Business lägsta bud 3380 SEK/22 000 p
Samma på returen.
Ingen förändring ännu på priserna för uppgraderingar! Riktigt dyrt att uppgradera från Plus till C på våran resa till Atlanta i vår 11500kr/pers eller 45000poäng. Dubbelt mot vad det kostat innan.
Jag har 7200kr/2900p båda vägarna från en Plus Bonus. 5200kr på nattflyget är bra deal om man får den.CPH - JFK (min bid 7200kr / 29000p) Plus till Business
JFK - CPH (min bid 5200kr / 33000p) Eco light till Business (??????)
Nej det kan man inteKan man betala för en budad upgrade med en voucher?
Hur gick det?Bjöd 29k poäng, Plus till Business, CPH-HND, medium bid med Diamond-booster men blev inget med det.
Tänkte ta i på hemvägen och har nu bjudit strong vilket i detta fall innebar 50k poäng.