Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

Hej! Har en plus saver ( bokn klass A) CPH-MIA i början på febr. Lägsta bud är 7100 SEK/ 26130 poäng. Tycker priset i SEK är högt. Är det en ny standard eller varierar det i tiden? Påverkas det av om man har en billig saver eller vanlig plus? Om ingen vet kanske någon har en liknande sträcka
vid den tidpunkten o kan kolla. Är EBD om det spelar in.

Låter dyrt ja. Min LAX i början av januari ligger på 3000:- från Plus till Business, men det är lågsäsong för Business då och även förra året hade de billiga priser på Plusgrade första veckorna i Januari.

25k betalade jag senaste på flygplatsen för Plus till Business.
Varierar kostnaden i poäng för uppgradering på flygplatsen? Jag ser att Filip betalade 25k på flygplatsen för Plus till Business. De senaste två veckorna har det kostat 35k för Plus till Business både på OSL-EWR och ORD-ARN.

Varierar kostnaden i poäng för uppgradering på flygplatsen? Jag ser att Filip betalade 25k på flygplatsen för Plus till Business. De senaste två veckorna har det kostat 35k för Plus till Business både på OSL-EWR och ORD-ARN.
Poängsumman höjdes för en tid sedan till 35k. (Från Go till Plus justerades samtidigt från 15 till 25)

Kollade precis på uppgradering för Köpenhamn - Beijing. Lägsta kostnaden för Economy till Business var över 10.000:-. Grymt dyrt, å andra sidan så låg den lägsta poängsumman på under 40k.

Toppen