Senaste nytt

Plus Pro-biljetter nu gratis ändringsbara samma dag

Inte sist jag provade tyvärr
Rimligt dock. Men vore intressant ifall något har testat ifall EBD kan utnyttja denna på awards?
Jag har en feeder i Plus i maj som jag kanske kan iaf se ifall jag får menyn i appen, men inte 100% att jag hinner få ihop poängen för att komma upp i EBD igen. Är riktigt på håret.

Rimligt dock. Men vore intressant ifall något har testat ifall EBD kan utnyttja denna på awards?
Jag har en feeder i Plus i maj som jag kanske kan iaf se ifall jag får menyn i appen, men inte 100% att jag hinner få ihop poängen för att komma upp i EBD igen. Är riktigt på håret.
Som EBD har jag ändrat på Plus biljetter från Malaga samma dag, inga problem.

Noterar nyhet idag. Två Plus bonus bokningar imorgon. En till Amsterdam och en till Norge. Båda visar byte av avgång mot avgift 650kr. Se skärmdump

IMG_3786.jpeg

Detta lär ju inte göra det mindre fullt på de tidiga kvällsflygningarna från Köpenhamn…. Devalverar ju Diamondförmånen en del eftersom färre platser lär finnas kvar med kort varsel när ett möte slutar tidigt. Förstår iofs att SAS vill tjäna pengar, men ändå surt.

Detta lär ju inte göra det mindre fullt på de tidiga kvällsflygningarna från Köpenhamn…. Devalverar ju Diamondförmånen en del eftersom färre platser lär finnas kvar med kort varsel när ett möte slutar tidigt. Förstår iofs att SAS vill tjäna pengar, men ändå surt.
Tycker också att det är märkligt, framförallt är prissättningen väldigt kundvänligt. Om man har någorlunda stabil pendlings mönster, kan man ladda med billiga go-light biljetter i förväg, byta till annan avgång för ynka 650kr. Åker man inte, återfår man skatterna. Nu är inte travelpass klipp särskilt dyra, men ändå. Vi får se hur länge detta varar.

Toppen