Senaste nytt

Pearlloungerna på Arlanda stänger permanent

FQTV

Medlem
Märkligt om T5 går från tre olika ”PP-lounger” till ingen alls, tycker i alla fall jag.

Kollade för skojs skull Priority Passappen och vilka alternativ som finns kvar på Arlanda och möttes av beskedet att Pearl på T5 stänger permanent vid årsskiftet. Pearl Lounge T2 stänger permanent 30 april 2024 och den på T4 har en text som säger att loungen är stängd för renovering tills vidare.
Detta är nyheter för mig. Någon som vet om nya lounger är planerade på respektive terminaler? Jag har själv tillgång SAS Guld och Pontus, men det känns ju märkligt om PP inte ska kunna erbjuda någon lounge framöver.
Eller blir det som på OSL. Där får man som medlem avdrag på notan på restaurang Havsalt. "Cardholders can use their lounge visit entitlement to receive NOK240 off the bill."
 
Last edited by a moderator:

sweflyer

Medlem
Någon lösning på detta borde det väl bli. Frågan är om Pearl på Terminal 5 "stänger" för att direkt efter jul öppna som en "ny" lounge i samma lokal (i ny regi och med nytt namn).
Skulle vara oerhört märkligt om T5 blir helt utan tredjepartslounge. De bolag som använder Pearl idag behöver sannolikt ha något att erbjuda sina premiumpassagerare, för att inte tala om alla med loungekort och kreditkort.
 

Valley

Medlem
I nämnda lounge just nu. Och Inte mig emot de slår igen skiten.
När man värmer upp potatisbullar och serverar är fan gränsen nådd!
1515D40C-1331-4A06-9851-7855FBB5EAE4.jpeg

Tur det fanns tillbehör som passade
 
Toppen