Mattias Holmén
Medlem
Märkligt om T5 går från tre olika ”PP-lounger” till ingen alls, tycker i alla fall jag.
Vilka 3 är det? Jag vet bara om 1.
Märkligt om T5 går från tre olika ”PP-lounger” till ingen alls, tycker i alla fall jag.
Det var väl att de hade tre för några år sen? Var iofs ett tag sen nu.Vilka 3 är det? Jag vet bara om 1.
En jätte jätte gissning från mig utan information från något håll.
T2 byggs om till en Lufthansa Loungen, när Lufthansa Group flyttar till T2?
I förra veckan skickade Swedawia ut ett mail om att det skulle öppna en ny resturang på T2.
En annan tanke som jag har, Norwegian flyttar till T2 och då behövs ingen lounge, frågan är vart tar BA och AY vägen?
Det gamla ordspråket, den som lever får se, gäller även här.
Förhoppningsvis genom att erbjuda något bättre.Hoppas på Plaza Premium istället då! Sjukt om det inte skulle finnas några tredjepartslounger. Den på T4 har ju precis öppnat... Märkligt.
Jag har även tänk den tanken, Thai, Ethiopian och Air China kan inte flytta till T2.Fast då skulle alla *A behöva flytta till T2 om nu det skulle betyda att LH lounge blir den enda *A loungen eller skulle Thai, Turken, TAP, Air China, Ethiopian, LOT och United köra tredjepart på T5 istället för att byta terminal?
Håller med. Men nu blir det ännu sämre en okänd tid.Att premium bolag inte har kunnat erbjuda bättre än Norrsken till sina BC kunder är en skam, för Stockholm och Swedavia.
Vet du ungefär var det är tänkt att den ska ligga?Swedavia projekterar en menzies lounge på T5 just nu.
Näe, tyvärr inteVet du ungefär var det är tänkt att den ska ligga?