Cristoffer Cedergren
Medlem
Gratis? Står 199 DKK på webben.Jo, den offentlige teststation findes stadig overfor terminalerne, baade PCR og Quick-test er gratis.
Falck COVID-19 test centre
Gratis? Står 199 DKK på webben.Jo, den offentlige teststation findes stadig overfor terminalerne, baade PCR og Quick-test er gratis.
Jeg taenker paa alternativet til Falck:Lufthavnen, Ellehammersvej 26, 2770 Kastrup, Bestil prøvetid. Aabent 07:00 - 00:45 Alle ugens dageGratis? Står 199 DKK på webben. Falck COVID-19 test centre
Dock endast PCR. Så har det i vart fall varit tidigare. Och det innebär att svar inte kommer efter 15 min.Jeg taenker paa alternativet til Falck:Lufthavnen, Ellehammersvej 26, 2770 Kastrup, Bestil prøvetid. Aabent 07:00 - 00:45 Alle ugens dage
Nej det tager ca. 8 timerDock endast PCR. Så har det i vart fall varit tidigare. Och det innebär att svar inte kommer efter 15 min.
Japp de kraven är kvar och tyvärr ingen lättnad i sikte enligt amerikanska myndigheterna.Skall till USA nästa vecka behöver man ta antigen test dagen före avresan fortfarande, åker med ut med AY via HEL
Ingen mer än flygbolaget kollade testintyget.Ni som har rest till USA. ÄR det någon skillnad på antigentesterna beträffande vad CDC tillåter? Har försökt läsa mig till det på deras hemsida men är ändå osäker.
Verkar vara olika tillverkare om jag läser på tex min doktor och Vaccina. Men spelar det någon roll sålänge man får ett intyg från ehälsomyndigheten?