Mr Basic
Medlem
Rött ljus, pipande ljud och ”walk of shame” därifrån.
Haha, det hade man velat se.Många guld och diamanter som väldigt förvånade blev ombedda att backa undan igen.
Rött ljus, pipande ljud och ”walk of shame” därifrån.
Haha, det hade man velat se.Många guld och diamanter som väldigt förvånade blev ombedda att backa undan igen.
Sitt lugnt i båten. Med alla synliga förändringar de gör med Pandion just nu så är det inte otroligt att man planerar införa motsvarande Ultimate på Flying Blue som har liknande upplägg. Och tillhörande publicerade intjäningskrav.Det börjar bli dags att kliva upp till pandion.
Tråkigt nog så reser jag allt för billigt för att komma i närheten.
Äsch då! Under mina år flög jag nästan uteslutande i go, iaf i Europa. Inrikes spelade det mindre roll på priset för mig. Jag flög interkontinentalt max ett par tre gånger så det gäller bara att få upp volymen.Det börjar bli dags att kliva upp till pandion.
Tråkigt nog så reser jag allt för billigt för att komma i närheten.
Äsch då! Under mina år flög jag nästan uteslutande i go, iaf i Europa. Inrikes spelade det mindre roll på priset för mig. Jag flög interkontinentalt max ett par tre gånger så det gäller bara att få upp volymen.
Det var ungefär där jag i alla år. Så du är kanske snubblande nära...Ligger runt 180 legs blandat i plus och eco. Spenden är helt enkelt inte nog hög.
Det var ungefär där jag i alla år. Så du är kanske snubblande nära...
Skifta några av go->plus så löser det sig säkert.Möjligtvis. Men spenden är nog allt för låg.
Å andra sidan, säkert kul med pandion, men vette fan om jag har någon direkt användning av det, mer än att det är en kul grej