Senaste nytt

Omöjligt att komma fram till SAS kundtjänst via telefon

Berglund

Medlem
Nu går det inte alls att bli framkopplad på 08-797 40 40. Telefonkön är full. Kan man ringa på annat nummer när det gäller 2-4-1?
Om telefonkön är full innebär det ju att all personal redan är upptagen och att kötiderna redan är gigantiska. Det är ju inte särskilt troligt att SAS skulle ha gömt undan 20 personer på ett annat nummer - utan det är det numret som gäller.
 

samet

Medlem
1h 23m i kö som EBD.

Sedan 30min med MR. R
Han gjorde allt vad han kunde, tyvärr innebar det inte att boka det jag ville.

Men han fixade och trixade lite en stund och pratade lite, sedan hade han förlängt två vouchers till 28/2. "Due to restrictions" var den springande punkten som ordnade biffen.
 

Senator

Moderator
Det tog ca 35min idag när jag hängde på låset som EBG. Ohört duktig kompetent agent som löste alla mina ärenden galant! Sjukt nöjd med hjälpen trots att totala samtalstid med väntande var 1:10t.
 

Jim_

Medlem
Det tog ca 35min idag när jag hängde på låset som EBG. Ohört duktig kompetent agent som löste alla mina ärenden galant! Sjukt nöjd med hjälpen trots att totala samtalstid med väntande var 1:10t.
När du blev satt på vänt, gick det från ton till total tystnaden? Hur länge fick du vänta?
 

lillemannen

Medlem
När du blev satt på vänt, gick det från ton till total tystnaden? Hur länge fick du vänta?
Innan du har kommit fram och telefonen blir tyst är det bara börja om. Oftast har detta hänt mig när kötiden har varit över 40 min. Om du har kommit fram och talat med en agent och samtalet bryts ringer agenten upp dig igen.
 
Toppen