kajjan85
Medlem
Jag har försökt att nå SAS kundtjänst under flera dagar nu.
- Först i torsdags under dagtid. Efter 40 minuter i kö gav jag upp.
- I fredagskväll försökte jag nå dom i ett annat ärende. Efter 45 minuter gav jag upp.
- I dag, lördag, har jag varit i kö i 2 tillfällen. 1 timme första gången och just nu är jag i kö till den engelskspråkiga supporten och samtalet har nu pågått i 65 minuter.
Jag är EBG och knappar in mitt medlemsnummer i början av samtalet precis som vanligt.
Har någon lyckats nå SAS på sistonde?
Man får inte heller någon information om vilket nummer i kön man har vilket gör det hela ännu mer frustrerande. Jag misstänker (med tidigare erfarenhet av "kön" till Tallinn) att det inte finns någon kö öht, utan att man bara ringer till tomma intet.
Personligen tycker jag att det är helt sannslöst dåligt att man inte kan komma i kontakt med ett företag av den här storleken.
- Först i torsdags under dagtid. Efter 40 minuter i kö gav jag upp.
- I fredagskväll försökte jag nå dom i ett annat ärende. Efter 45 minuter gav jag upp.
- I dag, lördag, har jag varit i kö i 2 tillfällen. 1 timme första gången och just nu är jag i kö till den engelskspråkiga supporten och samtalet har nu pågått i 65 minuter.
Jag är EBG och knappar in mitt medlemsnummer i början av samtalet precis som vanligt.
Har någon lyckats nå SAS på sistonde?
Man får inte heller någon information om vilket nummer i kön man har vilket gör det hela ännu mer frustrerande. Jag misstänker (med tidigare erfarenhet av "kön" till Tallinn) att det inte finns någon kö öht, utan att man bara ringer till tomma intet.
Personligen tycker jag att det är helt sannslöst dåligt att man inte kan komma i kontakt med ett företag av den här storleken.