3 samtal igår! Blev ruskigt frustrerad när jag hittade platser som öppnat sig för en mer direkt väg till Dubai nu på söndag!
Första 47 min (bröts när det kopplades fram) svensk agent
Andra 9 min (hjälpte mig så gott hon kunde men fick inte ställa ut min ombokning, bad mig ringa svenska supporten) engelsk agent!
Tredje 1h20min min (Såg problemet jag hade, ombokning med knappt 36h kvar till avgång, sa ändå att han inte kunde hjälpa mig) svensk agent!
Är EBD och tycker detta är f*n under all kritik. De följer ju knappt sina egna ombokningsregler när de 90% av agenterna måste skicka biljetten till Eurobonus supporten som bara jobbar vardagar. Den engelska agenten var väldigt hjälpsam men kunde inte ens räkna ut skatterna

…..
Nu har jag en biljett med dubbla utresor på där den tidigare utresan är utställd och den andra på hold! Hoppas verkligen de kan lösa mitt problem idag när de öppnar, har snart bara 24h kvar till avgång