Traveller
Medlem
Det verkar vara SAS möte i Hilton hotellet bredvid Kastrup, internt eller med facket vet jag inte. Jag är där efter det att SAS har fixat rum sedan igår. Jag lyssnade till en kapten som stod utanför det aktuella mötesrummet med två flygvärdinnor framför sig. Jag frågade om dom kommer gå till jobbet i dag men fick bara svaret "inga kommentarer" - på Danska givetvis. (Hoppas dom mister sina jobb). Av kaptenens samtal att döma så är ingen lösning eller stop på strejken där ännu utan dom skall tydligen ha möte nu.
Såg att SAS har satt 20 ur egen personal ur tjänst tack vare deras agerande under gårdagen. Bra där SAS! Danskarnas sätt att agera är ett hot mot hela SAS verksamhet så hårt mot hårt är det som gäller.
Nu skall jag ta mig till terminalen för att se vad dom säger där. Jag skall ju med SK997 i dag igen..
Såg att SAS har satt 20 ur egen personal ur tjänst tack vare deras agerande under gårdagen. Bra där SAS! Danskarnas sätt att agera är ett hot mot hela SAS verksamhet så hårt mot hårt är det som gäller.
Nu skall jag ta mig till terminalen för att se vad dom säger där. Jag skall ju med SK997 i dag igen..