Senaste nytt

Olaglig strejk på Kastrup?

Esposito - låter inte det som en figur ur en amerikansk film om den italienska maffian i New York?

Så länge facket utlyser strejk eller åtgärder helt i stöd med lagen så kan jag (motvilligt) acceptera detta - men vilda strejker eller olika typer av sympatiåtgärder enbart för att skada arbetsgivaren är jag betydligt mer tveksam till.

Esposito - låter inte det som en figur ur en amerikansk film om den italienska maffian i New York?

Så länge facket utlyser strejk eller åtgärder helt i stöd med lagen så kan jag (motvilligt) acceptera detta - men vilda strejker eller olika typer av sympatiåtgärder enbart för att skada arbetsgivaren är jag betydligt mer tveksam till.

Nja, för min del för de tankarna till Phil Esposito, hockeyspelaren som slogs mer än han spelade
och sa att svenskar var kycklingar.

ELAKHETENS+ANSIKTE

Kanadickerna vi älskar att hata... | Nyheter | Aftonbladet

Precis, Joe Esposito var en Chicago-politiker som utmanade självaste Al Capone... :) [/OT]

Rätta mig gärna om jag har fel, men den aktuelle talespersonen är väl inte anställd i SAS ens utan en lokal förmåga från den radikala vänstern?

Hur sköter han sitt arbete i kabinen då? I och med att hans ansikte nu synts kanske någon känner igen honom.

Även idag 3/3 verkar det vara vissa "följder" Stutgart/gdansk och Bologna inställda nu på morgonen..

Toppen