stoffe.oberg
Medlem
Samma story som jag hörde från kundtjänst. Bara att hoppas att det stämmer![]()
+1
Samma story som jag hörde från kundtjänst. Bara att hoppas att det stämmer![]()
En trevlig sak som jag dubbelkollade med AMEX SAS var att man efter 1 Nov kommer att kunna ha ett Additional card (Utställd på sig själv) och ett extra kort som frugan kan ha.
Dvs. de ser inte ett AC kort och ett Extrakort som samma sak. Det tycker jag är trevligt.![]()
Vad är egentligen nyttan med detta? Reservkort om det vanliga blir förstört/spärrat/stulet eller?En trevlig sak som jag dubbelkollade med AMEX SAS var att man efter 1 Nov kommer att kunna ha ett Additional card (Utställd på sig själv)
Vad är egentligen nyttan med detta? Reservkort om det vanliga blir förstört/spärrat/stulet eller?
Ja det verkar onekligen praktiskt.Du kan enkelt särskilja tex. utlägg för arbete och privat osv.
De specas var för sig på fakturan.
Själv glömde jag plånboken hemma igår (hemma är Gotland, borta är Stockholm) Insåg detta på ARN...då hade det varit jäkligt nice med ett AC i väskan...Ja det verkar onekligen praktiskt.
Hej!
Jag har läst och läst och blir bara mer och mer förvirrad vad som gäller.
Hoppas någon som vet exakt vad som gäller kan svara för vad jag ska göra.
1) För att de nya villkoren ska gälla måste jag då nå 150 000 efter 1 november 2014 eller kan det vara vilken dag som helst exempelvis 28 oktober 2014
2) Kan jag ringde till de i Tallinn samma dag som jag ser deb på amex hemsida eller måste jag invänta den nya "vouchern"?
3) Om man har en befintlig EB bokning kan de använda sig av den då? Finns det risk för att jag tappar de biljetter jag en gång bokat hos SAS?
Det är inte längre möjligt att betala Amex via betalo om det var det som du syftade på.