Senaste nytt

Ny värvningskampanj för Amex Elite och Platinum (inbjudan från Elite kort)

Migato

Medlem
Datapunkt: Jag som elitekortsinnehavare bjöd in person som valde premium. Har nu fått 45k poäng registrerat. Ska bli intressant att se om premiumkortsinnehavaren får sina 30k poäng. Borde vara större sannolikhet för det än att jag ska få 45k så ser ljust ut.
 

quoku

Medlem
Försökt söka här på BC och googla men har inte lyckats hitta svar, har för mig att jag läst om detta i någon tidigare tråd men hittar det inte nu – tänkte värva Mrs quoku så hon får eget premiumkort (och jag ett extrakort kopplat till hennes premiumkort), hon är extrakortsinnehavare på mitt nuvarande Elitekort. Räknas extrakortinnehavare som kortmedlem? Frågan uppstod då hon i ansökningsflödet för premiumkortet ska ange om hon är kortmedlem eller inte, klickar man ja kan man fylla i befintligt kortnummer och välja om man vill behålla befintligt kort eller ej. Tänkte mest så hon svarar rätt, och ifall hon behöver svara ja på kortmedlem-frågan om det medför att värvningsbonusen kopplad till spendkravet uteblir? Tackar på förhand för hjälpen!
 
Jag bjöd in maken under den här kampanjen. Han har extrakort till mitt och det var inget som stoppade inbjudan och jag har redan fått mina poäng för inbjudan till honom.
 
Toppen