Senaste nytt

Ny värvningskampanj för Amex Elite och Platinum (inbjudan från Elite kort)

larced

Medlem
Om en vän till mig har ett Premium och jag ett Elite, visst kan han då värva en annan kund till Premium och få 30.000p och samtidigt värvas av mig till Elite och få 45.000p?
 

eddo

Medlem
Om en vän till mig har ett Premium och jag ett Elite, visst kan han då värva en annan kund till Premium och få 30.000p och samtidigt värvas av mig till Elite och få 45.000p?
Nej. Han kan givetvis värva en vän (som inte haft amex senaste 6 mån) men som det står i villkoren får man ej ha eller ha haft amex senaste 6 månaderna när man blir värvad.
 

larced

Medlem
Nej. Han kan givetvis värva en vän (som inte haft amex senaste 6 mån) men som det står i villkoren får man ej ha eller ha haft amex senaste 6 månaderna när man blir värvad.
OK. Jag trodde det bara gällde att man inte får ha haft samma kort (Elite). Men det gäller allts att man inte får ha haft något kort? Tack för klargörandet!
 

oneM

Medlem
Datapunkt: Jag som elitekortsinnehavare bjöd in person som valde premium. Har nu fått 45k poäng registrerat. Ska bli intressant att se om premiumkortsinnehavaren får sina 30k poäng. Borde vara större sannolikhet för det än att jag ska få 45k så ser ljust ut.
Jag bjöd in som Elite till en som valde premium kortet men fick 30k poäng..
 
Toppen