Robert flysas
Moderator
Går inte att läsa in EuroBonus poäng samt felmeddelande när man lägger in sitt EuroBonus nummer. Efter 5 st försök gick våra Miami flights in korrekt. Även SAS appen har problem med att validera EuroBonus nummer.
Så står det hos mig också. Går inte all gå vidare till bokning eller att börja om. Tog 1 timma att boka för mig idag tills det fungerade.Får även fel i appen sedan några dagar tillbaka, när det gäller att lägga in medlemsnummer för att boka en resa. Gick inte ens att lämna det blankt. Kunde därför inte boka, utan fick använda webbläsare istället.
Även felmeddelande när ”saved travelers” ska laddas i appen.
Ping @massimo
![]()
![]()
![]()
Ett tips är att börja om, och sedan inte välja något nummer alls, då verkar det funka. Men så fort man en gång har pillat på knappen för medlemsnummer så är det bara att börja om med hela bokningen som gäller.Så står det hos mig också. Går inte all gå vidare till bokning eller att börja om. Tog 1 timma att boka för mig idag tills det fungerade.
Jag har försökt sedan igår att boka en T&R biljett men där jag får felmeddelande när jag kommer till betalningssteget. Jag tror att det beror på att hemresan endast är bokbar i PLUS och ej i GO (rutten SFT-ARN-CPH-GOT), om man ringer in till SAS borde de väl kunna boka detta åt mig? Åker man på någon avgift för att boka revenue biljetter per telefon när det inte går att boka online?
Det har med momsen att göra att det inte gårProblemet var att att jag försökte boka T&R GOT-ARN-SFT // SFT-ARN-CPH-GOT, det gick inte att biljettera som T&R då hela resan behövde vara inrikes enligt kundtjänst. Fick bli två enkelresor istället, det gick utmärkt men någon hundralapp dyrare.