Oj, grisar har fått vingar! Hur länge tog det? 7-8 år?Nu verkar det nära, i Maj 2024 blir premiär mellan MUC och YVR (Vancouver):
Lyckats knipa en plats från Toronto till Munchen i slutet av juli =) Ska bli kul att prova!Är det någon som lyckats boka Allegris business än så länge? Jag såg att det finns platser nästa vår på LH476 Munchen-Vancouver som vad jag förstår ska vara Allegris. Dock visar Awardfares seatmap funktion Lufthansas gamla business...
Är alla säten tillgängliga för Eurobonuskunder?Lyckats knipa en plats från Toronto till Munchen i slutet av juli =) Ska bli kul att prova!
Ja, såg ut som att jag kunde välja alla platser av de tillgängliga, dvs inte bara classic säten. Tog själv plats 7A då jag reser solo. Alla platser på rad 1 var tagna eller inte valbara.Är alla säten tillgängliga för Eurobonuskunder?
Hade bytt det utan att blinkaKanske har möjlighet att prova allegris på vägen till Toronto också. Frågan är om det är värt att byta B767 med austrian i Business som går till YUL + A330 med AC till YYZ mot A350 Allegris till YYZ från MUC?
Kommer tyvärr inte kunna prova detta då det ser ut som ett av planen med allegris står stilla på marken och det har blivit equipment swap enligt seat map. Trist, det va ju resans höjdpunkt att få prova Allegris BC.Lyckats knipa en plats från Toronto till Munchen i slutet av juli =) Ska bli kul att prova!