Senaste nytt

Ny sida: Tjäna EuroBonus extrapoäng i butiker och restauranger

Myllys35

Medlem
Funkar detta bra?
I sådant fall är det kanske den taktiken man ska använda sig av! =)

Det fungerar supersmidigt! De är dessutom snabba på att svara och sätta in poängen. För intjäning via butiker/restauranger kan följande guide användas:

1. Dra ditt "vanliga" eurobonuskort i kortterminalen (ger oftast ett felmeddelande eftersom kortet inte går att betala med) och betala sedan som vanligt. Instruktioner finns här SAS EuroBonus
2. Spara kvittot!
3. Vänta 8 dagar. Om poängen inte trillat in scanna in kvittot och registrera via detta formulär SAS EuroBonus

Följer man dessa steg blir det vinst varje gång (kan liknas vid Meazzas guide för Avis). Svårare än så är det inte. För mig fungerar det automatiskt ungefär var annan gång. Merarbetet som krävs för efterregistrering tycker inte jg är särskilt betungande och ofta rör det sig om rätt många poäng.

Nu är det bara att gå ut och jaga poäng!
 
Tyvärr så är det väligt få ställen att tjäna poäng på detta sätt om man inte bor i storstad. Om man inte vill handla på Accent varje vecka ;)
 

henke12

Medlem
Var på Vassa Eggen ikväll och försökte registrera mitt chiplösa(ej betalkort) kort men servitrisen fick ett felsvar nåt i stilen med
"medlemskort ej med i tabellen"

Hoppas kunna lösa efterreg....
 

HenrikAI

Medlem
Testade detta på Loka Brunn (50 poäng per 100 kr), med en förbetald vistelse.

Tjejen i receptionen hade koll på vad det handlade om, men hade inte gjort det här på förbetalda vistelser förut. Efter någon minuts trixande med att "flytta över" och "flytta tillbaka" betalningen verkade det dock fungera (fick kvitto från kortläsaren). Gjorde också en betalning för tillägg som inte var förbetalda och det gick hur smidigt som helst.

6 dagar senare fick jag ett mail om att transaktionerna registrerats och att x poäng skulle komma in på kontot inom 25 dagar (ett mail trots två transaktioner, men poängen stämde).

Återstår att se om poängen faktiskt kommer in på kontot (de har ett par dagar till på sig) men har det gått bra så här långt så antar jag att den biten också fungerar..
 
Toppen