Senaste nytt

Ny sida: Tjäna EuroBonus extrapoäng i butiker och restauranger

Sambon har uttryckt önskemål om en Burberry trench i födelsedagspresent. Ser att BURBERRY WOMENS WEAR på NK är med på listan för 30p/100kr. Skulle bli en fin dubbeldipp om det funkar. Någon som har erfarenhet av att dra Eurobonus-kortet på NK? De har ju sitt egna bonussystem?!

Sambon har uttryckt önskemål om en Burberry trench i födelsedagspresent. Ser att BURBERRY WOMENS WEAR på NK är med på listan för 30p/100kr. Skulle bli en fin dubbeldipp om det funkar. Någon som har erfarenhet av att dra Eurobonus-kortet på NK? De har ju sitt egna bonussystem?!

Hade blivit förvånad om det inte gått att kombinera även om jag inte har egna erfarenheter.

Men går det inte att dra kortet så spara kvittot och retroregga, det är smidigt. Bild på kvitto till supporten och sen är det klart.

Det har funkat för mig tidigare. Fick både poäng från SAS och NK.

Tjäna 10 000 eurobonus extrapoäng denna månad
Tjäna ytterligare 10 EuroBonus Extrapoäng för varje 100 kr du växlar till en annan valutaplånbok, upp till 10 000 Poäng. Erbjudandet gäller till och med den 15 juli 2019.

Dessa extra EuroBonus-poäng landar på toppen de 15 EuroBonus Extrapoäng som du redan tjänar för varje 100 kr som du använder till kvalificerande köp och betalar med ditt Travel Wallet-kort utomlands.

Regler & Villkor
Du tjänar 10 EuroBonus Extrapoäng för varje 100 kr, upp till max 10 000 EuroBonus Extrapoäng om du: (1) accepterar detta erbjudande genom att anmäla dig via mobilappen eller webben; och (2) för över pengar till en annan valutaplånbok ("Kvalificerande Överföring") mellan 00:01 CEST den 17 juni 2019 och 23:59 CEST den 15 juli 2019. Kvalificerande överföringar kan göras via mobilappen eller webbplatsen. Alla andra transaktioner där Travel Wallet™-systemet automatiskt gör valutaväxlingen, till exempel ett köp i en kompatibel valuta där du inte har tillräcklig täckning i denna valutaplånbok för hela transaktionsbeloppet, eller transaktioner som innebär växling av icke-kompatibla valutor, är INTE kvalificerande överföringar. SAS EuroBonus-poäng förs in på ditt Travel Wallet™-konto inom 5 veckor efter kampanjens slut. Alla valutaväxlingar görs till aktuell växelkurs och andra avgifter kan tillkomma när du använder Travel Wallet™. Vänligen läs SAS EuroBonus Travel Wallet™ Regler & Villkor för information om produkten och avgifter. Erbjudandet gäller endast mottagaren och är inte överlåtbart.

------------------------------

Låter ju bra!
Men...
-Hur accepterar jag detta erbjudande? Finns ingen info
-Om jag sätter in Euro med mitt svenska kreditkort (saseurobonusmastercard) - är det en kvalificerand överföring?

Läste sista raden först nu - "Erbjudandet gäller endast mottagaren".
Uppenbarligen har jag inte fått erbjudandet. Antagligen eftersom jag varit aktiv på mitt konto.

Toppen