Senaste nytt

Ny linje Västerås Helsingfors

@Valley
I vårat län, Västmanland, tycker jag det beslutas det mesta utan att ställa den typen av obekväma frågor. Jag tror att då får man nog fel svar, såna svar som inte passar våra politiker. Men det är ju bara min känsla.

Jag hoppas på linjen även om den går lite åt fel håll.

@Valley
I vårat län, Västmanland, tycker jag det beslutas det mesta utan att ställa den typen av obekväma frågor. Jag tror att då får man nog fel svar, såna svar som inte passar våra politiker. Men det är ju bara min känsla.

Jag hoppas på linjen även om den går lite åt fel håll.

Och det verkar även där som att inte ens någon tidning (lokal) vill ställa beslutsfattarna mot väggen genom att be dem presentera kalkyler och liknande underlag.
Lite med flygplatser som med hamnar. Kommuner vill verkligen av någon underlig anledning ha eller hålla fast vid sådana faciliteter. Kosta vad det kosta vill, ibland.
Kan ju fundera på om man verkligen gjort någon undersökning hos de internationellt verkande företagen hur deras resmönster och behov ser ut.
Men, men. Västerås eller Västmanland lär inte var de sista

VLT skrev när Ryan ville hit inanna de etablerade på skavsta.
Då fick politikerna hjärtattack och vägra och ge Ryan vad de ville ha.
Så Ryan valde Skavsta och det gav massa jobb till Nyköping.

Så ibland frågar tidningen men det blir fel ändå.
Jag hoppas på den nya linjen.
Och även om bussen upp til ARN är snabbare än flyga till HEL. Så ska man ju checka in och så.
Västerås går du igenom på 3 min, och hinner stanna för kaffe.

Priserna är uppladdade i systemen och biljetter bokningsbara. Frånpriser: 898kr T/R VST-HEL om man bokar hos Nextjet, men tyvärr 1500kr när man bokar hos finnair. Ska man ut i Europa får man räkna med ungefär 2.500kr T/R oavsett destination.

Det låter ju ganska bra. Synd att man måste jobba upp sig i en ny allianse. Nga bra tipps att blir motsvarande EBG/Senator

Toppen