Senaste nytt

Ny kampanj - GOLD direkt med Nordic Choice MC

Grattis till er och kul Ni får prova på GOLD. Det lär ju inte bli så många rumsuppgraderingar i år med alla nya statuskunder men följande fördelar har jag bra nytta av:

Bra intjäning vid bokning på hemsidan och betalning av rummet med kortet. Typiskt ger 7-8 betalda nätter en frinatt för mig på Clarion. Totalt 1.7p/kr!

Värdecheck på 125:-/natt i Sverige på hotellets restaurang/bar.

Fri avbokning till kl.21 samma dag. Jag har haft stor nytta av denna vid ändrade planer/förseningar.

Två statusnätter/månad vid användning av kortet. Sätt t ex ett netflix eller spotify abb på autodragning för möjlighet till fortsatt GOLD status även framöver.

Avslutningsvis ett riktigt snyggt kort.

Lycka till!

Last edited:
Ni som har signat upp, har ni fått Era fysiska kort?
Jag har inte fått kortet än, men allt annat är klart, inkl. att kortet går att administrera på min Nordic Choice sida.

EK

Jag fick välja kod ett par dagar efter jag reggat mig, efter det blev jag silver.
Skrev jag till mailen som postats tidigare i tråden och dagen efter var jag guld, fick inget svar på mailen :)

Är det någon som vet om guldstatusen gäller nästkommande period ?
Jag har själv brytdatum 31/5 och jag har redan guld men insåg att jag kommer ligga ca 5000p kort för att nå guld även nästa period.
/A

Toppen