Senaste nytt

Ny kampanj - GOLD direkt med Nordic Choice MC

@ollek Hoppas på det då erbjudandet var för bra. Förhoppningsvis limit på nya GOLD genom dealen. Jag vill väldigt gärna ha kvar mina fördelar utan ”enhancements”. Nu hann väl nästan alla prospects här på B.C teckna också efter mitt tips. :)

Jag har enbart tre-fyra stays per år så för mig stämmer det som du skriver.;)

Står fortfarande guld på deras hemsida väl? Kan ju vara ett it-fail bara?

Förhoppningsvis, jag mailat Nordic Choice.

EK

@GOTBound Kortet är ju även vanligtvis värt att ha tycker jag om du ökar till minimum sex nätter per år. Mitt back-up kort och jag spendar också med det under Double points kampanjer. Det blir lätt en gratis weekend av det med GOLD fördelarna varje år för bara 495:- samt bonusnatt då hotellpriserna är höga. Inte mitt förstaval av kedja men nöjd med upplägget.

Rubriken borde ändras till "Ny kampanj - SILVER direkt med Nordic Choice MC" för det var vad som hände mig när mitt kort registrerats och min status uppgraderades o_Oo_Oo_O

EK
Man är ju alltid silver med MC. Kan vara att man blir guld i denna kampanj efter första köpet,som gör att man får 10000 poäng till sitt konto.

Står på sidan:
"Erbjudandet gäller till den 31 maj 2019. Blir du beviljad ett Nordic Choice Club Mastercard uppgraderas du automatiskt till GOLD-nivå. Årsavgift GOLD första året 247,50 kr. (Normalpris är 495 kr.)"

Men sedan längre ner:
"
Kortare väg till din nästa medlemsnivå!
Med Nordic Choice Club Mastercard får du en kortare väg till en högre medlemsnivå. När du ansökt och blivit godkänd ett Nordic Choice Club Mastercard blir du automatiskt SILVER-medlem i Nordic Choice Club. Och för varje månad du gör ett köp med kortet kommer du 2 nätter närmare din nästa nivå, vilket betyder att vägen till GOLD och PLATINUM blir 2 nätter kortare varje månad!"

vad gäller egentligen? Har de ändrat dealen?

Finns det tre olika MC?
Capture_1.JPG

Jag är helt ny NCC medlem och jag fick sms om beviljad ansökan samt att jag ska välja pinkod, men fortfarande status BLUE på hemsidan... Ansökte igår kl 10.

Jag ansökte i fredags, SMS ang. pinkod kom igår eftermiddag och idag är jag SILVER. Jag har inte fått fysiska kortet, men det finns på min Nordic Choice sida som länkar till MC.

EK

Last edited:
Toppen