Senaste nytt

Ny kampanj - GOLD direkt med Nordic Choice MC

Ett år. Menar de 12 månader då eller? Mitt brytdatum är just 31 maj. Vore tråkigt om man bara blev guld 28 dagar. Annars är jag lite sugen. Jag gillar Nordic Choice :)

Så frågan är ska man våga söka direkt? Eller ska jag söka den 31:e så man är säker på att det kommer in på rätt sida kvalificeringsåret?
Hur hade ni gjort?

Kliar i fingrarna nu :)

6.7. Under medlemsperioden har medlemmen möjlighet att kvalificera sig till SILVER, GOLD eller PLATINUM. För BLUE gäller inga kvalifikationsregler. Avancerar medlemmen till en högre medlemsnivå erhålls denna nivå direkt i innevarande period och medlemmen behåller denna under hela nästa medlemsperiod (nya tolv månader). Beräkningen av kvalificerande nätter och poäng nollställs när medlemsperioden är slut. Detta berör inte bonuspoängen för uttag.

Visst måste det innebära att även om jag blir gold under mina sista dagar (medelst kortet) så får man behålla statusen ett år?

Last edited:
@Atom Jag hade garanterat ansökt den 31:a nu då du har sådan otur med kvalificeringsperioden.

Ställ larmet redan nu i kalendern till efter kontorstid klockan 17:01 :cool:

Tack för tipset @M.K

Blev kund med lägsta krediten, bra pris för en gratisnatt samt President's Circle i Hertz. Har en bilhyra på gång där jag sparar minst 500kr på att vara med i PC.

Rubriken borde ändras till "Ny kampanj - SILVER direkt med Nordic Choice MC" för det var vad som hände mig när mitt kort registrerats och min status uppgraderades o_Oo_Oo_O

EK

@ollek Hoppas på det då erbjudandet var för bra. Förhoppningsvis limit på nya GOLD genom dealen. Jag vill väldigt gärna ha kvar mina fördelar utan ”enhancements”. Nu hann väl nästan alla prospects här på B.C teckna också efter mitt tips. :)

Rubriken borde ändras till "Ny kampanj - SILVER direkt med Nordic Choice MC" för det var vad som hände mig när mitt kort registrerats och min status uppgraderades o_Oo_Oo_O

EK
För många sökande så erbjudandet har ändrats?
He he he, det får vi inte hoppas... en bait an switch sänker varumärket.

EK
Står fortfarande guld på deras hemsida väl? Kan ju vara ett it-fail bara?

Toppen