Senaste nytt

Ny kampanj - GOLD direkt med Nordic Choice MC

Doffart

Medlem
Är det någon som vet om guldstatusen gäller nästkommande period ?
Jag har själv brytdatum 31/5 och jag har redan guld men insåg att jag kommer ligga ca 5000p kort för att nå guld även nästa period.
/A
Minns jag rätt så gäller det 1 år från och med dagen du blir beviljad kortet? Borde således fortgå över brytdatumet.
 

Hejhopp

Medlem
Känns som att man i princip inte får något över huvudtaget hos Nordic choice för att vara guld? Matchningen hos Hertz är ju dock mer värd än själva satusen hos Nordic känner jag.
 

FF#1

Medlem
Känns som att man i princip inte får något över huvudtaget hos Nordic choice för att vara guld? Matchningen hos Hertz är ju dock mer värd än själva satusen hos Nordic känner jag.
Berätta mer, vad än känslan?
Ingen uppgradering, ingen restaurang check, tidig/sen in check, inte fler poäng? Eller?
 

Berglund

Medlem
Matchningen hos Hertz är ju dock mer värd än själva satusen hos Nordic känner jag.
Du måste skoja?!

Jag har själv, flera år i rad, ringt in till Hertz kundservice och med mina imponerande NOLL hyror under föregående år fått mitt Hertz President Circle medlemskap förlängt direkt över telefon ytterligare ett år. Hertz delar ut högsta status till den som ber om det. Den matchningen skulle jag värdera till väldigt nära noll.
 

Hejhopp

Medlem
Är egentligen inte alls insatt när det gäller Hertz då jag alltid använder Avis, men där tycker jag man får bra värde om man är Avis president. Utgick mer eller mindre från att detsamma gällde Hertz, men så kanske inte är fallet.

Men med guld hos Nordic tycker jag det minsta dem hade kunnat erbjuda är uppgradering "i mån av plats." Men det kanske bara är jag som är kräsen.
Sen check out får man ofta bara man ber snällt, utan någon som helst status.
 

palmen

Moderator
Är egentligen inte alls insatt när det gäller Hertz då jag alltid använder Avis, men där tycker jag man får bra värde om man är Avis president. Utgick mer eller mindre från att detsamma gällde Hertz, men så kanske inte är fallet.

Men med guld hos Nordic tycker jag det minsta dem hade kunnat erbjuda är uppgradering "i mån av plats." Men det kanske bara är jag som är kräsen.
Sen check out får man ofta bara man ber snällt, utan någon som helst status.
Berglunds poäng är nog att för att få högsta status hos Hertz så behöver man inte någon matchning med hotellkort eller liknande utan det räcker med att be om det.
 
Toppen