Senaste nytt

Ny kampanj - GOLD direkt med Nordic Choice MC

Jag tror verkligen inte det då jag ändå kört en hel del med bägge i kampanjperioder. Jag blev t ex blockad på ett köpställe med SAS kortet så fick då tyvärr köra dessa nödvändiga inköp med NCC en period. Var dock bättre med lite poäng istället för banköverföring på dessa 8k per månad. :) Det känns alltså som två helt olika avdelningar.

@uprof Du får två kvalificerande nätter varje månad kortet används minst en gång. 24 nätter på ett år, så det krävs bara 6 betalda nätter utöver detta.

Ska kanske fixa bolån inom den närmsta månaden. Har kredit hos AmEx (SAS Elite) och SAS MC premium.

Funkar det att köra kreditgräns på max 5000kr och ändå få ta del av kampanjen. Har ingen lust att öka min kredit något nämnvärt :p

Ska kanske fixa bolån inom den närmsta månaden. Har kredit hos AmEx (SAS Elite) och SAS MC premium.

Funkar det att köra kreditgräns på max 5000kr och ändå få ta del av kampanjen. Har ingen lust att öka min kredit något nämnvärt :p

Det har ändå noll påverkan på bolånet. Jag har lagt om mina lån ett par ggr senaste åren och aldrig fått en fråga eller kommentar kring kreditkort.

Då har jag ändå, i sann BC-anda, en hel drös av dem :D

När jag hade Eurocard (också SEB Kort som utgivare) och 10k kredit visades den inte på UC. Om banken frågar vilka krediter du har kommer du ju dock få skriva med den.

Bra deal men snacka om att de urvattnar statusen, tidigare så har de ju varit stenhårda. Matchade bara till Silver oavsett status fram till för något år sen...
matchade till det och vart inte direkt jätte imponerad.

Lyckades göra en matchning först till guld i en kampanj, sen till Planinum via helsingforskampanjen de hade...

fattade tycke för dem och har ju återkvalat två ggr till Platinum och kommer nog att göra det även i år.

Choice verkar ha ett avancerat CRM system så de ser exakt vad man har bott, hur många nätter och hur ofta man är där så de riktigt fina uppgraderingarna hamnar hos de med bra track record inte bara bra status.

• Gilla
Reactions: M.K
När jag försöker klicka mig vidare via länken till anmälan får jag felmeddelande från deras server. Någon annan som lyckats?

@FF#1 Håller med om allt. Platinum som gäller nu då för oss som bor lite mer. De följer helt enkelt alla andra hotellkedjor med kreditkort där Guld verkligen ges bort. Har man en övernattning planerad sparas det ju enkelt 7-800 genom att teckna sig här och sedan boka en bonusnatt för välkomsterbjudandet istället för att betala +1000sek i cash. Dessutom ges det ju också ut en matcheck på 125:- med statusen.

Bokningssystemet verkar avancerat ja. Jag får ofta exakt samma svit/rums uppgradering på de hotell jag återkommer till! Lite häftigt faktiskt. :cool:

Frågan är nu vilka Guld förmåner som försvinner iom detta? Lär bli många med status i år.

Toppen