Senaste nytt

Ny kampanj: dubbla poäng med SAS Mastercard 25-27/9-2020

...följt av alla som vill berätta för samtliga på forumet att dom HAR fått mailet och numera är anmälda till kampanjen.
...eller så fylls tråden av sådana som vill berätta om de som berättar att de är anmälda ;) Eller sådana som mig som ska försöka skoja till det om att berätta om sådana som berättar om personer som berättar om de som berättar. Äh det nog bäst att jag håller tyst

Nu har jag lite dåligt samvete att jag drog iväg tråden i lite fel riktning med mitt inlägg Nr 2 i tråden. Dock kom det ju ut en del bra tips av detta i efterkommande inlägg. Jag menade inte att vara spydig eller sarkastisk, bara lite ironisk.

Hoppas på god poängjakt för alla!

Sant... men när det är typ sjätte gången denna tråden kommer upp på 2år som exakt samma frågor kommer och svaret finns ca sju inlägg tidigare kan även jag förstå en viss trötthet från de som ofta blir tillfrågade.

De är givmilda med sin kunskap i många fall men tröttnar såklart även de när samma fråga kommit åtta gånger i samma tråd med hundrafemtio inlägg under senaste dagarna. Vilka uppenbarligen inte lästs.

Även jag har ställt frågor när jag inte finner svar, dock har jag försökt finna svar innan jag kastar ut frågan.

Det har dock inte kommit en enda fråga? Jag tycker dessa översittarfasoner är sjukt tråkiga och passar bättre på typ Flashback. Ingen tvingar någon att svara... och i detta fallet tar ett gäng tillfället i akt att idiotförklara den mer allmänna användaren av forumet.. det förlorar vi nog alla på i längden!

Det har dock inte kommit en enda fråga? Jag tycker dessa översittarfasoner är sjukt tråkiga och passar bättre på typ Flashback. Ingen tvingar någon att svara... och i detta fallet tar ett gäng tillfället i akt att idiotförklara den mer allmänna användaren av forumet.. det förlorar vi nog alla på i längden!
Frågorna kommer, var så säker. Det har de gjort alla gånger hittills...
Jag tycker att en viss ödmjukhet inte skulle skada, men på samma vis tycker jag att det är brist på hänsyn av de som ställer frågor utan att åtminstone läsa några få inlägg upp i tråden innan de frågar...

Last edited:
och att de denna gång skriver att mejlet kan dröja något ;)
upload_2020-9-3_21-5-45.png

Toppen