JaVet inte om det ska in i Curve-tråden, men passar kanske här också.
Är det 90 dagars GBIT nu? Står det om man läser på curves hemsida, det var väl 2-3v förut om man läser i gamla trådar. Hittar inte i appen hur man ser det. Så man kan börja köra curve redan nu för gbit?
Vet inte om det ska in i Curve-tråden, men passar kanske här också.
Är det 90 dagars GBIT nu? Står det om man läser på curves hemsida, det var väl 2-3v förut om man läser i gamla trådar. Hittar inte i appen hur man ser det. Så man kan börja köra curve redan nu för gbit?
Dock är 28 juni + 90 dagar = 26 september. Så utifrån den här promon är det inte mycket man missar90 dagar men bara för tidsperioden efter wirecard-kraschen. Så inget från före typ 28 juni går att GBIT:a
Oroa dig inte!Skulle vara trevligt om inte också denna tråd fylls med Curve- och revolutfrågor. Korten har fortfarande egna trådar.![]()
Extremt tråkig och raljerande tonOroa dig inte!
Det kommer säkert ett antal ”Ringare” som kommer ringa in till Kundtjänst för att ”BEKRÄFTA” och som spräcker hela upplägget. Samt gärna ha såväl hängslen som livrem för sin hela femhundring som de nu tänkt spendera... Samt, förstås, de obligatoriska 500 frågorna kring ”hur-fungerar-detta - snälla-mata-mig-personligen-för-jag-orkar-inte-läsa-på-i-gamla-trådar” - UPPLYFTANDE!!!
Ungefär som på zoo - när djuren matas. Jag ser redan fram emot det här...
Extremt tråkig och raljerande ton