Cristoffer Cedergren
Medlem
Tidigare har det väl tagit någon dag innan VIP-priserna har dykt upp?
Nej, de flesta är laddade direkt för bokning vilket vi också har bekräftat.Tidigare har det väl tagit någon dag innan VIP-priserna har dykt upp?
Så var det ja. Ska börja kolla lite nu om jag hittar något spännande. Tips på bra priser med mera ges i DMNej, de flesta är laddade direkt för bokning vilket vi också har bekräftat.
Däremot har det vid tidigare kampanjer ibland kommit fler platser bokningsbara under kampanjens gång.
Älskar Kroatien! Hoppas ni får en fin resa. Tips är om ni vill få en fin sista kväll och en lugn morgon innan hemresan att ta en natt i staden Trogir, nära flygplatsen.Nu har jag slagit till på:
ARN-SPU 29/7
SPU-ARN 3/8
2 vuxna och 2 barn i PLUS Smart för totalt 10.334:-
Det där meddelandet dyker upp för mig också om jag försöker ändra en sökning efter att ha gått vidare från den första bokningssidan (den med vit bakgrund). Så istället för att göra det lätt för sig och ändra destinationer och datum där får jag trycka på bakåt-knappen på webbläsaren och ändra destinationer och datum där istället. Så har det varit tidigare också för mig men då med andra felmeddelanden om man försökt ändra en sökning efter första sökningen. Det finns lite att jobba med på IT-avdelningen som sagt.Några fler än jag som får detta väldigt irriterande problemet att varje gång jag ska söka på någon ny destination kommer det felmeddelande om att "denna destination ej kan bokas för poäng" Jag kommer inte vidare utan måste ladda om länken från början. Är det SK IT som är i farten?
Visa bifogad bild 127879
DiamantNi som har fått mejlet, har ni guldstatus och uppåt?
Vi andra dödliga väntar snällt.![]()
Det brukar bara vara Diamant och ett gäng aktieägare som bjuds in till SAS kampanj som trots allt heterVi andra dödliga väntar snällt.![]()