Senaste nytt

Ny F&F med SAS. Bokas 4-10 april -22

För mig funkar inte länken eller kampanjkoden. Kommer in på Campaign code | SAS men när jag klickar på continue händer inget. Har rätt kampanjkod kopierad från mailet. Sista datum är ju idag så borde gå att gå in tänker jag. Någon som har samma problem?

Vore snällt om någon kunde kolla priser för ARN - ZRH 14-17 April, vet att kampanjen inte gäller då, men ville kolla priser.

För mig funkar inte länken eller kampanjkoden. Kommer in på Campaign code | SAS men när jag klickar på continue händer inget. Har rätt kampanjkod kopierad från mailet. Sista datum är ju idag så borde gå att gå in tänker jag. Någon som har samma problem?

Vore snällt om någon kunde kolla priser för ARN - ZRH 14-17 April, vet att kampanjen inte gäller då, men ville kolla priser.
Gå in på sas.se och titta priserna. Då det inte finns kampanjpriser innan kampanjen visas bara vanliga priser.

Förra gången vi såg kampanjen i höstas så gjorde ju kombinationen med 4X att F&F kampanjen var mer lukrativ än något jag kan minnas från SAS historia.

Den vända... antingen har jag vart alldeles för sent ute eller så har det varit väldigt begränsat scope. Har inte slagit till på någonting.

@simon_says91 Jag lyckades bl a voucherbränna mina sista 5k igår. Jag tycker dock utbudet, särskilt prisvärda Plus, är mindre än tidigare F&F reor. Min amatöranalys av detta är ett uppdämt resebehov efter virus hos svenska folket. Troligen mer bokat än pre-pandemi av tillgängliga stolar.

One Night in LA! CPH-LAX-CPH för 8800 blir årets mileage run.
MMX-ARN-ORD-ARN-MMX för 7800 var också en kandidat men krävde två nätter borta.

Två bokningar. Jobbresa till Helsingfors i maj och Reykjavík i sommar med familjen.
1500kr är bra för flyg till Island i minus direkt från Oslo men jag hade glömt hur dyrt hotell var. Och hyrbil för 2-2500kr/dag är lite surt.

Blev till att tömma voucher kontot med en plus till New York i höst. Men jag hade inte lika mycket vouchers som @simon_says91...

Edit: lägger till, 6200 spänn i plus är ett bra pris tycker jag. Får se om det blir en plusgrade på vägen hem eller inte. Inte alls lika självskrivet nu när man inte får poängen..

Toppen