JacobGBG
Medlem
Fick det när jag åkte till Madrid, den linjen saknar jag!
I ärlighetens namn så var nog förra årets 4x kampanj samtidigt som FF antagligen den enskilt mest fördelaktiga tiden för poängintjäning i SAS.
Fick det när jag åkte till Madrid, den linjen saknar jag!
Nej, när sas körde kampanj x3 och x2 som överlappade till EU3 zonen i julkalendern 2013 (om jag kommer ihåg rätt) så kunde man dra in omkring 45k poäng (har för mig det var baspoäng) till Aten på en tor i plus för ca 2500 kronor. Det var sjukt bra, synd man inte hade möjlighet att åka mer då.I ärlighetens namn så var nog förra årets 4x kampanj samtidigt som FF antagligen den enskilt mest fördelaktiga tiden för poängintjäning i SAS.
Du kommer ihåg rätt. Det var helt otroligt bra. T/r i GO 2000kr till många USA destinationer var det i samma kalender.Nej, när sas körde kampanj x3 och x2 som överlappade till EU3 zonen i julkalendern 2013 (om jag kommer ihåg rätt) så kunde man dra in omkring 45k poäng (har för mig det var baspoäng) till Aten på en tor i plus för ca 2500 kronor. Det var sjukt bra, synd man inte hade möjlighet att åka mer då.
Nej, när sas körde kampanj x3 och x2 som överlappade till EU3 zonen i julkalendern 2013 (om jag kommer ihåg rätt) så kunde man dra in omkring 45k poäng (har för mig det var baspoäng) till Aten på en tor i plus för ca 2500 kronor. Det var sjukt bra, synd man inte hade möjlighet att åka mer då.