Kanske dags att arkivera den bredvid trådarna om barn i C och mössa på eller av i klassrummet.Undrar om det var diskussioner av denna typ som grundarna av BC för 13 år sedan hade tänkt att BC skulle innehålla.
Bli inte sur på mig, jag tycker denna tråd har gått överstyr?
Kan vara det bästa jag hört/läst på länge.Kan inte en djurgårdare hantera att någon har en MFF-tatuering på sig ska man nog inte vistas i samhället alls.
Helt rättKan inte en djurgårdare hantera att någon har en MFF-tatuering på sig ska man nog inte vistas i samhället alls.
Kan inte en djurgårdare hantera att någon har en MFF-tatuering på sig ska man nog inte vistas i samhället alls.
Läst och förstått? Vi jobbar inte så här på forumet.Om fler hade läst - och framför allt lyssnat på nyhetsinslaget från SR P4 Stockholm, så kunde många inlägg i den här debatten ha kunnat undvikas.
![]()
SAS byter klädkod – grönt ljus för sneakers och tatueringar - P4 Stockholm
SAS ändrar sin klädkod för anställda.Från och med nu är det okej att ha synliga tatueringar under flygningar och att bära sneakers.Men det är inte fritt ...sverigesradio.se
Jag tycker du krånglar till det. De som har den typen av uttryck i sina tatueringar lär inte dela företagets värdegrund heller och då ska de inte heller vara anställda. Det är som jag ser det inte tatueringen utanpå kroppen som är det avgörande utan det som finns innanför kroppen, d v s i huvudet. Jag tror SAS är inne på samma linje i och med den nya klädkoden.Alla dessa klowner med 88, MAGA och diverse mer eller mindre tydliga symboler som byts ut på löpande band.
Vad är SAS värdegrund nu?Jag tycker du krånglar till det. De som har den typen av uttryck i sina tatueringar lär inte dela företagets värdegrund heller och då ska de inte heller vara anställda. Det är som jag ser det inte tatueringen utanpå kroppen som är det avgörande utan det som finns innanför kroppen, d v s i huvudet. Jag tror SAS är inne på samma linje i och med den nya klädkoden.