Flög FLL-EWR med UA i economy för ett par veckor sen och då var det i alla fall okej med 4-5 kilos övervikt just pga att jag hade EBG.
Kanon ju, var har du fått den infon? Kanske kan hänvisa till dig, hehe.
Ja det är ju kanon men jag tänker inte chansa på att det står nån sur paragrafryttare i incheckningen. Så märkligt att man får ta med sig 69kg om man släpar på tre väskor men bara 23kg om man bara vill ha en.
Flög FLL-EWR med UA i economy för ett par veckor sen och då var det i alla fall okej med 4-5 kilos övervikt just pga att jag hade EBG.
Jag hade period feb/jan och enligt info ska de ta hänsyn feb 2013 och framåt.
Typiskt, vilken tabbe man gjorde när man för 12 år sedan signade upp i November som nu då tydligen är "fel" månad.
Tycker det är helt otroligt att SAS inte tittar på samtliga medlemmar senaste år.![]()
Ja och det är enklare att hantera 4 kollin som väger 15 kg än ett som väger 100 kgDet är inte speciellt konstigt. Det är ju enklare att hantera tre kollin som väger 20 kg än ett kolli som väger 60.
Jag förstår att ni som har period som slutar tidigare än 31/12-13 är besvikna men som med allting så måste man börja någonstans. Tycker ändå att det är generöst av SAS att ta med tidigare än 31/3-14. Dessutom så verkar det som både du och fler därtill inte har några svårigheter att nå 100.000 vilket gör att ni kommer att få Diamond vad det lider. Omöjligt att få alla nöjda vid en förändring.