Senaste nytt

Ny Diamantnivå och loungetillgång för silvermedlemmar – vi sammanfattar nya EuroBonus

Noterade på dagens flygning att man vid utrop var väldigt noga med att "Boarding sker först för eurobonus guldmedlemmar + ni som reser i SAS Plus samt resenärer rad 15-24". Inte jättevanligt på en helt vanlig europaflygning CPH-BRU!
Är detta kopplat till "nya" Eurobonus att man tänkte vara lite mer strikt med detta framöver kanske?
För det skulle ju onekligen vara en förmån för dom som kvalar in, om det nu verkligen efterlevs.
Eller var det helt slumpartat att det råkade bli ett sådant utrop just idag? Nyanställd kanske? :rolleyes:

Noterade på dagens flygning att man vid utrop var väldigt noga med att "Boarding sker först för eurobonus guldmedlemmar + ni som reser i SAS Plus samt resenärer rad 15-24". Inte jättevanligt på en helt vanlig europaflygning CPH-BRU!
Är detta kopplat till "nya" Eurobonus att man tänkte vara lite mer strikt med detta framöver kanske?
För det skulle ju onekligen vara en förmån för dom som kvalar in, om det nu verkligen efterlevs.
Eller var det helt slumpartat att det råkade bli ett sådant utrop just idag? Nyanställd kanske? :rolleyes:

Det har hänt lite sporadiskt från ARN till UME sista månaderna. Men aldrig från UME till ARN. =)

Fick detta idag, har kvalificerings år 1feb-31 jan. Och tack vare detta forum så kollade jag poängställningen i mitten av januari ovh såg att jag hade 99850 poäng. Tog då en billig MR till GOT och passerade 100.000 med 500 poäng med förhoppning att eventuellt få EBD.

Hej Ulf! Som tack för att du har rest så mycket med oss, blir du uppgraderad till vår nya nivå EuroBonus Diamant i april. Då får du också helt nya förmåner i tillägg till alla Guldfömåner... Välkommen till nya EuroBonus!

Trevligt med lite extra förmåner. Dock otroligt märkligt att man, som jag förstår, får ta med totalt 3 väskor på 23kg vardera nu men inte bara en enda som väger, säg 26 kg.

Extra märkligt eftersom det är ok med 32kg i Business.

Trevligt med lite extra förmåner. Dock otroligt märkligt att man, som jag förstår, får ta med totalt 3 väskor på 23kg vardera nu men inte bara en enda som väger, säg 26 kg.

Extra märkligt eftersom det är ok med 32kg i Business.

Flög FLL-EWR med UA i economy för ett par veckor sen och då var det i alla fall okej med 4-5 kilos övervikt just pga att jag hade EBG.

Ja det är ju kanon men jag tänker inte chansa på att det står nån sur paragrafryttare i incheckningen. Så märkligt att man får ta med sig 69kg om man släpar på tre väskor men bara 23kg om man bara vill ha en.

Toppen