Senaste nytt

Ny Diamantnivå och loungetillgång för silvermedlemmar – vi sammanfattar nya EuroBonus

Fick ett lite kryptiskt mail om Diamond eller inte. Att SAS hoppas snart ge mig ett Diamond.
kanske det innebär de gör vad jag tycker naturligt.
1April tittar de på senaste löpande 12 månader hur mycket jag flugit om jag håller mig på hög nivå fortfarande.

Har 2 år i rad legat over 100k poäng och skulle bli jätteglad få bli Diamond redan från starten.
Håller tummarna de tanker en gang till hur hantera kvalificeringsperioderna min slutade 31dec tyvärr.

Det ska bli väldigt intressant att se hur detta blir när det är helt implementerat och man kan få en uppfattning det hela. Som det känns nu är jag osäker på om det är värt milage runs för att nå EBD. ett halvår kvar på min period och halvvägs till EBD.

Fick ett lite kryptiskt mail om Diamond eller inte. Att SAS hoppas snart ge mig ett Diamond. kanske det innebär de gör vad jag tycker naturligt. 1April tittar de på senaste löpande 12 månader hur mycket jag flugit om jag håller mig på hög nivå fortfarande. Har 2 år i rad legat over 100k poäng och skulle bli jätteglad få bli Diamond redan från starten. Håller tummarna de tanker en gang till hur hantera kvalificeringsperioderna min slutade 31dec tyvärr.

Samma situation som dig (kvalificeringsperiod slutade 31DEC) men mitt mail var solklart: "Hoppas att du kommer att gilla dina nya Guldförmåner."
Jag kommer förvisso inte att ha några problem med att komma upp i 100.000 under nästa kvalificeringsperiod också, men det känns kasst att inte få Diamond från starten. Å andra sidan har jag funderat på HON ett tag nu, kanske dags att undersöka närmare....

Så här skriver SAS till mig. Och då är jag långtifrån nära 100.000/100.
"Hej Nemo! Från april får du fler Guldförmåner, som gör att det blir enklare att packa, resa och boka bonusresor. Och kanske får vi skicka ett Diamant-kort till dig så småningom… Välkommen till nya EuroBonus!"
Ge EB lite tid, nya EB införs först i april 2014, de som legat ovan gränsen länge kommer de att uppgradera då.

Jag är glad att mina Alicante/goldrun gav mig en grundplåt på 70k basispistoler det gör det lättare att vara nära målet nu...

Annars så har ju USDM försvårat mitt baspoängssamlande ....

Toppen