johhenrik
Medlem
...bland mina 1800 polare på Facebook...
Bara dina närmaste vänner alltså. .
...bland mina 1800 polare på Facebook...
Jag tycker därför det är enklare med BAs där man får Tier Points som är status grundade + Avios som du får via flyg eller Visa eller via Hilton etc.
Du får betala bränsletillägget, vilket du slipper om du åker med SAS, i övrigt är det ungefär samma poängpriser, se awardchart...
Star Alliance award chart - SAS
Du ringer SAS och bokar, 0770-727 727.
Mvh
/NotRyan
Fråga: Vad betyder “Utökad tillgång på bonusresor”?
Svar: Om våra ordinarie bonusresor är slut, men det fortfarande finns plats kvar på planet, så kan Diamant-/Guldmedlemmar ändå boka resor till ett fast poängpris. Guldmedlemmar erbjuds dessa biljetter på SAS Europadestinationer och Diamantmedlemmar på samtliga SAS-linjer över hela världen.
Bara dina närmaste vänner alltså. .![]()
«Det nye Diamondnivået introduseres formelt 1.apri, men EuroBonus kommer til å vurdere sine medlemmer i et retroaktivt lys.
Dette stemmer tydeligvis ikke. Jeg hadde over 150.000 poeng i min forrige kvalifiseringsperiode, men får allikevel ikke Diamond.
Skal man «straffes» for å ha «feil» kvalifiseringsperiode?
Den stora massan flyger inte mer än 5t/r om året så givetvis är det prio hos SAS att knyta till sig dessa kunder. Många som har det resmönstret flyger nog idag med DY.
Tycker verkligen ni som har detta problem ska kontakta kundtjänst. Vi vet inte om det är den tekniska lösningen som gör att ni ej blir EBD eller om det är ett faktiskt policybeslut att ni inte ska få det