Senaste nytt

Nu är det officiellt: SAS nya serviceconcept för pluskabinen-reducera den till en lång toalettkö

Inte SAS starkaste sida...

Nej och det är rätt tråkigt, det känns inte som att det skulle kosta SAS så mycket att på allvar upprätthålla prio boarding, prio bagage, försöka se till att status har blockerat mittsäte när det är möjligt, toaletten m.m, däremot skulle värdet för kunderna öka något fruktansvärt.

Betalar jag inte för en plus biljett så går jag längst bak i planet för att slå en drill....

Med andra ord sunt förnuft.

Sen att kabin personalen behöver en lunch paus på en 2 timmars flight. Ja det är ett annat scenario som jag inte har lust att diskutera. På longhaul kan jag förstå det men inte på 1-2 timmars flygningar.

Fråga; varför flyger folk med SAS fastän man ogillar dom? Ingen tvingar er. Själ drar jag alltid med KLM direkt från LPI och får både service, fri mat och dryck i Economy:)

• Gilla
Reactions: Pho
Fråga; varför flyger folk med SAS fastän man ogillar dom? Ingen tvingar er. Själ drar jag alltid med KLM direkt från LPI och får både service, fri mat och dryck i Economy:)
Den man älskar, agar man har jag hört....

Svenskar gnäller på SAS.
Britter gnäller på BA
Tyskar gnäller på Lufthansa
Singaporianer gnäller på Singapore Airlines...

Toppen