Dr. Miles
Expert
Det är alltid du som börjar med nedlåtande kommentar, inte jag.Hvorfor den nedlatende holdningen? Hvorfor ikke bare svare meg og bemøte meg på en normal måte? Det er ikke akkurat noe som endrer seg av det vi skriver her....
Kunden betalar personalens lön och personalen finns för kunden och inte tvärt om. I och med många andra flygbolag fattar det enkla konceptet bevisar att SAS gör fel med sina rutiner.
Samma sak med Priority boarding, samma sak med Priority bagage, samma sak med plast-/aluminiumfolie på maten.
Saker och ting som inte skulle SAS kosta någonting eller väldigt lite pengar men de väljer ändå att inte ta itu med problemet.
Angående matrast, jag flög med SAS till Kanarieöarna och de körde inte många rundor av försäljning av mat/dryck i SAS Go. Ska matrast vara 4 timmar på en flight? (flygtiden var ca 5-6 timmar)
Syrgasmasken kan jag strunta i som argument då det finns toalettkö på bakre del av kabinen. Där saknas det syrgasmasker.