Ja, 6000 i plus till amerikanska östkusten var en kanondeal. Synd att jag inte kunde boka då - men hoppet att den kommer igen lever!
Haka på mig och @Jonas C den 5 December... Vi kanske blir fler, har en till polare som också är på g att boka.Min tanke var att åka till Heathrow och loungehoppa över dagen och då går det inte att flyga Norwegian hem, men tack för tipset
Så planen är att frugan får EBG och sonen ett EBS? Då behövs inga kompromisser för framtida fikapauser.Så då blir det Dublin med fru Anfield, bokat och klart . Jobbar på att bli EBD så detta blir en bit till på vägen, samt så får frun se Dublin för första gången och jag kan besöka Liverpool butiken.
Så planen är att frugan får EBG och sonen ett EBS? Då behövs inga kompromisser för framtida fikapauser.
Jobbar den helgen, är riktigt sugen någon ledig dag i mitt i veckan. Lediga helger är oftast heliga. Tack för erbjudandet dockHaka på mig och @Jonas C den 5 December... Vi kanske blir fler, har en till polare som också är på g att boka.
SAS ut och A3 hem... Landa 12:50 från ARN vidare med A3 till Aten 22:15 på kvällen..![]()