Då är det en annan femmaMin tanke var att åka till Heathrow och loungehoppa över dagen och då går det inte att flyga Norwegian hem, men tack för tipset
Då är det en annan femmaMin tanke var att åka till Heathrow och loungehoppa över dagen och då går det inte att flyga Norwegian hem, men tack för tipset
Ett tag var det väldigt mycket Hong KongHar det varit ngn långhaul på now or never?
Var väl en riktigt bra plus deal till usa för några månader sen. 5999 om jag inte missminner mig.Har det varit ngn långhaul på now or never?
Ja, 6000 i plus till amerikanska östkusten var en kanondeal. Synd att jag inte kunde boka då - men hoppet att den kommer igen lever!Var väl en riktigt bra plus deal till usa för några månader sen. 5999 om jag inte missminner mig.
ToR?Ja, 6000 i plus till amerikanska östkusten var en kanondeal. Synd att jag inte kunde boka då - men hoppet att den kommer igen lever!
Så då blir det Dublin med fru Anfield, bokat och klart . Jobbar på att bli EBD så detta blir en bit till på vägen, samt så får frun se Dublin för första gången och jag kan besöka Liverpool butiken.